Nowości
PB Hoody-kangur M
PB Hoody-kangur M
169,00 zł
szt.
PB Joggers size XXXXL
PB Joggers size XXXXL
210,00 zł
szt.
PB Joggers size XXXL
PB Joggers size XXXL
210,00 zł
szt.
PB Joggers size XXL
PB Joggers size XXL
210,00 zł
szt.
PB Joggers size XL
PB Joggers size XL
210,00 zł
szt.
PB Joggers size L
PB Joggers size L
210,00 zł
szt.
PB Joggers size M
PB Joggers size M
210,00 zł
szt.
'PB T-shirt DLX size XXXXL
'PB T-shirt DLX size XXXXL
89,00 zł
szt.
'PB T-shirt DLX size XXXL
'PB T-shirt DLX size XXXL
89,00 zł
szt.
'PB T-shirt DLX size XXL
'PB T-shirt DLX size XXL
89,00 zł
szt.
'PB T-shirt DLX size XL
'PB T-shirt DLX size XL
89,00 zł
szt.
'PB T-shirt DLX size L
'PB T-shirt DLX size L
89,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. 

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są indywidualnie. W celu szybszego rozpatrzenia reklamacji prosimy o dołączanie do reklamowanego produktu pisemnej informacji o wadzie/usterce, KOPII PARAGONU LUB FAKTURY, danych kontaktowych. Reklamacje bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.

Jeżeli zdarzy się, że podczas odbieraniu przesyłki u kuriera  klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy w obecności kuriera sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki. Każdy kurier taki protokół powinien mieć przy sobie. 

USZKODZONE W TRANSPORCIE TOWARY NIE BĘDĄ PODLEGAŁY WYMIANIE BEZ PROTOKOŁU USZKODZENIA.

Należy skontaktować się z sprzedawcą pod nr telefonu 691 606 404

Protokół szkody przesłać na adres sklepu wraz z pisemną reklamacją, to ułatwi jej rozpatrzenie, adres email: biuro@ng24.pl 

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, termiczne, zalania cieczą, zawilgocenie oraz inne uszkodzenia spowodowane nieumiejętną obsługą lub nieprawidłowym użytkowaniem. 

Nie udziela się gwarancji na przynęty i zanęty np.: kulki, oleje, dipy itp.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania wadliwego towaru, wraz z opisem wady.

Opis powinien zawierać: imię i nazwisko, adres, oczekiwania oraz numer konta bankowego do zwrotu środków. 

Klient ponosi koszty odesłania towaru. 

 

Firma nasza zwraca jedynie środki za zakupiony towar. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. 

 

NG Polska Wojciech Mirowski

Ul. Liliowa 33 F

04-953 Warszawa

Sklep przekazuje zgłoszony towar właściwemu producentowi. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez sprzedającego skutkować będzie wymianą wadliwego towaru na pełnowartościowy, poniesieniem przez sklep kosztów przesłania tego towaru do sklepu oraz kosztów odesłania go do zgłaszającego reklamację. W przypadku braku danego towaru na stanie magazynowym sprzedający niezwłocznie zwróci zgłaszającemu reklamację równowartość poniesionych przez niego kosztów zakupu.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe